Naujienos, Straipsniai, Tinklaraštis

Kodėl turėti tinkamai veikiantį SEO yra svarbu?

Daugelis verslo savininkų žino, kas yra SEO ir kad tai svarbu svetainei. Nors daugelis tiesiog priima tai kaip savaime suprantamą, neturalų dalyką, svarbu suprasti, kodėl SEO yra būtinas šiuolaikiniame versle. Ypač net puslapio kūrimo pradinėje stadijoje. Tiesą sakant, SEO tapo toks svarbus nes jo vertė išsiplėtė daugiau nei vien paieškos sistemose, tai tapo svarbu net veslams neturintiems interneto puslapio. Štai keturios priežastys, kodėl kiekvienam verslo savininkui turėtų rūpėti SEO.

  1. Paieškos reitingai yra nepaprastai svarbūs

Juk tai akivaizdu. Paieškos sistemos optimizavimas yra svarbus, nes būti paieškos rezultatų viršuje turi būti svarbu kiekvienam verslo savininkui. Apskaičiuota, kad trys iš keturių paspaudimų, gautų atlikus paiešką internete, patenka į penkias populiariausias „Google“ pozicijas. Devyniuose iš dešimties (91%) „Google“ paieškos paspaudimų pereinant prie rezultatų pirmame puslapyje, tad SEO vertė juk yra aiški. Žiniatinklyje yra milijonai puslapių, kurie gali atitikti galimą raktinį žodį. Bet kuri svetainė, kuri tikisi turėti tam tikrą raktinį žodį ar frazę aukščiausiose pozicijose, turės įsitikinti, ar jų svetainės suteikia jiems kuo geresnes SEO galimybes.

Mobilieji įrenginiai taip pat padidino SEO svarbą. Naudojant išmaniuosius telefonus ir planšetinius kompiuterius, atliekama daugiau paieškų nei bet kada anksčiau. Be to, kai paieškos varikliai diegia specifinius mobiliųjų ir vietinių paieškų algoritmus, svetainėms atsiranda naujų galimybių pasiekti rezultatų viršūnę.

  1. SEO sujungia puslapio turinį su tiksline auditorija

Taip ilgai gyvenant informacijos amžiuje, lengva pamiršti kaip yra nuostabu, kad mūsų internetas veikia taip greitai ir taip nepaprastai gerai. Nors internete yra trilijonai indeksuotų turinio puslapių, paieškos varikliai gali rasti tą, kuris per kelias sekundes atsakys į tam tikrą klausimą. (Jei nemanote, kad tai yra nuostabu, eikite į biblioteką ir naudokitės sena fizinių kortelių katalogų sistema, kad prisimintumėte, kaip buvo prieš 25 metus.) Galimybė surasti bet kurį klausimą per kelias sekundes pakeitė prieigą į žinias visuomenėje.

SEO leidžia naudojant tą pačią magiją veikti atvirkščiai. Nors internete yra milijardai vartotojų ir bet kurią sekundę įvyksta trilijonai paieškų, naudodamiesi SEO, interneto puslapio savininkas gali įsitikinti, kad jų turinys randa numatytą tikslą. Kiekvienas, turintis interneto puslapį ar kuriantis turinį, vaizdo įrašų aprašymuose, tinklaraščių įrašų pavadinimuose ir paveikslėlių pavadinimuose turi naudoti SEO, jei nori, kad jų darbus pamatytų žmonės, kurie greičiausiai jos ieško internete ir yra suinteresuoti į būtent jų kuriamą turinį.

  1. SEO gali padėti net įmonėms kurios dar neturi susikūrusios interneto puslapio

Daugelis žmonių mano, kad SEO yra tik internetinių svetainių dalykas, tačiau realybėje tuo neapsiribojama. Paieškos sistemos kaupia informaciją ne tik interneto puslapiuose, todėl verslas gauna iš SEO naudą bet kuriuo metu, kai reultatai rodomį paieškoje. Daugelis mobiliųjų įrenginių vartotojų ieško tam tikrų verslų informacijos vien tam, kad gautų jų telefono numerius ir galėtų su jais susisiekti. Tiesiog įtraukę įmonės informacijos profilį į  Google My Business ar panašų katalogų sąrašą kažkur internete, verslas gali gauti naudos iš paieškos net neturėdamas interneto puslpio.

Tiesą sakant, Google My Business ir „Google“ Maps visa tai palengvina. Verslas, turintis Google My Business paskyrą, gali pridėti telefonų numerius, paveikslėlius, aprašymus ar kitokią informaciją. Be to, „Google“ galės parodyti klientų atsiliepimus ir nuorodas su jų tinkle esančiais duomenimis. Naudodami raktinius žodžius Google My Business aprašymuose, verslą gali rasti dar daugiau vartotojų, ieškančių konkrečios paslaugos.

  1. Tinkamas SEO paruošimas atneša naudą bet kurioje paieškos sistemoje

Jei sąžiningai, SEO nėra tik „Google“ dalykas ar net ne tik paieškos sistemos dalykas. Galimybė ieškoti turinio yra būtina bet kiekviename interneto puslapyje, kuriame yra daug puslapių, pavyzdžiui, prekybos platformose ar socialiniuose tinkluose. Gero SEO naudojimas yra geriausias būdas įsitikinti, kad tam tikras vartotojo sukurtas turinys yra gerai matomas labai dideliame tinkle. Geras SEO netgi gali padaryti elektroninės prekybos svetaines veiksmingesnes, nes padeda vartotojams rasti produktus, kurių jie iš tikrųjų nori.

Lygiai taip pat, kaip gauti aukščiausią vietą „Google“, yra svarbu, kad pardavėjai būtų ir kitų paieškos sistemų sąrašų viršuje. Panašių verslo savininkai, norintys, kad vartotojai rastų jų puslapius ir turinį socialinėje žiniasklaidoje, turėtų naudoti gerai parengtą SEO savo puslapiuose ar tinkamai parinktus raktažodžius profilių aprašymuose ir skelbdami turiniuose. Vidinė paieška platformose paprastai nėra tokia tvirta kaip „Google“ ar „Bing“, tačiau tai yra pakankamai gerai, kad būtų galima surasti tinkamus raktinius žodžius ir nustatyti geriausią ieškotojo puslapį ar turinį. Laikui bėgant šios paieškos išaugs dar labiau.

 

Kaip matote, SEO yra tikrai svarbus kiekvienam verslui. Nesvarbu, ar verslas internete, ar ne, tiksliniai vartotojai yra ir SEO naudojimas gali padėti jiems susirasti vienas kitą. Perskaičius šį straipsnį tikimės, kad jūsų verslui gimė daugiau naujų lengvai įgyvendinamų verslo strategijų.