Google AdWords efektyvumas
Daugybė žmonių yra nors kartą girdėję apie Google AdWords arba Google Ads, tačiau nežino, kaip tai gali būti naudinga. Google Ads yra labai sėkminga PPC (pay-per-click – mokėjims už paspadimą) reklamos sistema, kuri gali labai sėkmingai veikti beveik kiekvieno tipo verslui. Google Ads naudojimas reikalauja laiko ir pinigų, tačiau tai atsiperka, nes Google Ads rezultatai yra aiškiai išmatuojami. Taigi kodėl verta naudoti google Ads? Ar tai veikia? Į šiuos klausimas šiame straipsnyje ir mėginsime atsakyti.
Tikrai nenorime pasakyti, kad jūs turėtumėte atsisakyti SEO ar kitų reklamos kanalų ir pradėti naudotis tik Google Ads. Rekomenduojame tarp reklamos kanalų rasti pusiausvyrą ir naudoti Google Ads kombinuojant su SEO (organine paieškos sistema), elektroninio pašto rinkodarą, išorinę reklamą ar televiziją, radiją, žiniasklaidą, socialinius tinklus ir kitus rikodaros šalinius. Skirstyti rinkodaros biudžetą visada reiktų didesnius biudžetus skirti tiems kanalams, kure pasirodo geriausiai ir yra efektyviausi jūsų kuriamam verslui.
Bet jei jūs vis dar svarstote ar jums verta pradėti naudoti Google Ads reklamą – šis traipsnis yra būtent jums. Štai 10 priežasčių, kodėl Google Ads reikia naudoti.
Google Ads skelbimus galima koreguoti ir keisti
Google Ads kampanijos yra labai paprastai koreguojamos ar keičiamos. Atsižvelgiant į kampanijos rezultatus galima didinti ar mažinti savo PPC biudžetą, nuo ko ir priklausys jūsų potencialių klientų kiekis ir pelnas. Daugybė įmonių išleidžia tūkstančius Google Ads reklamai, kad iškeltų savo puslaius į aukšiausias pozicijas ir prisitrauktų kuo daugiau naujų klientų. Dėl to Google Ads yra labai efektyvu įmonėms, kurioms reikia didelio srauto su potencialiais klientais, tačiau neturi pakankamai laiko dirbti ties tuo nuolat.
Google ads yra išmatuojama
Palyginus su tradiciniais rinkodaros kanalais, tokiais kaip TV ir žurnalų reklama, internetinė rinkodara yra labai gerai išmatuojama, o „Google Ads PPC“ yra vienas labiausiai išmatuojamų internetinių kanalų. Tiksliai įvertinti SEO ar socialines medijas yra sunku, nes ne visada galite žinoti, kokie veiksmai padidino ar sumažino reitingą. Tuo tarpu Google Ads turi daugybę PPC metrikų, kurios leidžia įvairiu lygmeniu pamatyti, kas veikia, o kas ne. Labai greitai galite pastebėti ar jūsų kampanijos jums atsiperka ar ne.
Google Ads yra labai lankstūs
Google Ads turi daugybę funkcijų, kurios padės parengti ir prisitaikyti verslui kampanijas bei skelbimus pagal savus poreikius. Naudodami Google Ads jūs galite:
- Skelbimą galite rodyti tik tiems žmonėms, kurie ieško tikslaus jūsų nurodyto raktinio žodžio;
- Naudokite skelbimų plėtinius, kad galėtumėte parodyti savo produktų vaizdus, telefono numerį, nuorodą į svetainę ar fizinę parduotuvę, net galite pradėti pokalbį su klientu ar gauti el. Pašto adresą tiesiai iš paieškos sistemų rezultatų puslapių;
- Susiaurinkite auditoriją pagal vietą, paros laiką, kalbą, naršyklę ar įrenginio tipą. Tarkim jei norite reklamą rodyti tik Lietuvoje, jums visai nereikia srauto iš kitų šalių, susiaurinkite savo sklebimą ir rodykite jį tik pasirinktoje šalyje;
- Pasinaudokite vaizdinės reklamos tinklu, kuris puikiai tinka žinomumui apie prekės ženklą ir dažnai konvertuoja mažesnėmis sąnaudomis nei „Google“ paieška.
Google Ads atneša vertės greičiau nei SEO
Naujoms įmonėms ir svetainėms gali prireikti mėnesio. Naujoms įmonėms ir svetainėms gali prireikti mėnesių, kol bus pasiekti SEO rezultatai. Problema yra ta, kad konkurencija yra nuožmi ir reikia laiko, kol svetainė „įrodo“ save ir užsidirba autoritetą bei nuorodas organinėje paieškoje.
„Google Ads“ yra puikus sprendimas naujoms įmonėms, nes nereikia ilgai laukti, kad pamatytumėte rezultatus. Pradėjus „Google Ads“ kampaniją galite nedelsdami pradėti gauti parodymus bei paspaudimus. Kadangi tai greita, tai taip pat yra geras būdas patikrinti, ar tam tikrą raktinį žodį verta naudoti Google Ads reklamai, o gal jį geriau palikti ir naudoti tik SEO reklamoje.
Galite pradėti naudotis „Google Ads“ labai pigiai – „Google“ naujiems vartotojams dažnai siūlo kuponus.
Google Ads yra paprasčiau nei SEO
Norint gauti natūralaus srauto iš organinės paieškos reikia labai daug laiko. Reikia idėti labai daug sunkaus darbo kuriant unikalų turinį, kuriant nuorodas, jas talpinant kituose puslapiuose, optimizuojant puslapį ir panašiai.
Tuo tarpu Google Ads yra daug paprasčiau išmokti naudotis ir greitai iš to gauti naudos.
Google Ads skelbimai yra aukščiau nei natūralios paieškos skelbimai
Google Ads yra Google produktas, todėl bėgant laikui buvo vis daugiau dėmesio skiriama Google Ads nei organinei paieškai. Visi Ads skelbimai yra rodomi aukščiau paieškos rezultatuose nei kad natūralios paieškos kelbimai.
Google Ads skelbimai yra patrauklesni
Google per pastaruosius kelerius metus įdiegė daugybę naujų skelbimų formatų, tokių kaip produktų sąrašo ir vaizdo įrašų skelbimai iš „YouTube“. Google skatina tai daryti, nes patrauklesni skelbimai sulaukia daugiau paspaudimų, o tai reiškia didesnes jūsų bei Google pajamas.
Google Ads srautas konvertuojasi geriau nei organinis
Natūralus srautas yra puiku. Tačiau yra keletas įrodymų, kad mokamos paieškos srautas konvertuojasi geriau nei natūralus srautas – konversijų rodikliai yra du kartus didesni. Tai greičiausiai lemia tai, kad mokamas paieškos srautas yra tikslingesnis ir užklausos, dėl kurių gaunami skelbimų paspaudimai, yra daug labiau komercinio pobūdžio nei kad informacinio.
Google Ads papildo jūsų rikodaros kanalus
Google Ads papildo kitas jūsų rinkodaros pastangas. Pakartotinė rinkodara yra ypač galingas būdas naudojant skelbimus, kuriuos galima pritaikyti žmonėms, kurie parodė susidomėjimą jūsų verslu. Naudodami slapukus jūs netgi galite rodyti jiems tikslų produktą, kurio jie ieškojo.
Jūsų konkurentai taip pat naudoja Google Adwords skelbimus
Atlikite tyrimą. Pasidomėkite savo konkurentais. Labai tikėtina, kad jie jau naudojasi Google Adwords reklama. Jei naudajasi jie, ar galite sau leisti nesinaudoti šiuo reklamos būdu?