Ar puslapio dizainas yra svarbu? Į šį klausimą labai paprasta atsakyti. Taip, dizainas jūsų kuriamame puslapyje yra ypač svarbu. Tai, kaip klientai naudojasi svetaine, labai lemia tai, kaip ji vizualiai išdėstyta ir kaip gerai pateikiama informacija. Nemanote, kad dizainas yra svarbus? Susipažinkite su trimis priežastimis, kodėl dizainui turėtumėte skirti daug dėmesio kurdami savo interneto puslapį.

  1. Pirmasis įspūdis

Į jūsų puslapį dažniausiai klientai patenka iš paieškos sistemų, socialinių tinklų ar paspaudę ant pasidalintos rekomendacijos nuorodos. Taip yra nes klientai linkę ieškoti juos dominančios informacijos, kuri galėtų atsakyti į visus jiems iškilusius klausimus. Todėl yra labai svarbu, kad Jūsų klientai Jūsų puslapyje sugebėtų greitai ir paprastai naviguoti, kad sugebėtų neįdėdami daug pastangų atrasti tai ko ieško. Kad klientui būtų paprasta ir patogu turi būti specialiai tam sukurtas dizainas. Puslapyje turi būti aiškiai išdėstyti visi elementai, akcentuojami mygtukai bei informacija kuri yra ypač svarbi. Dizainas turi būti lengvas akiai, nevarginti kliento akių bei nešokiruoti.

Ypač svarbu sudaryti klientui gerą pirminę puslapio išvaizdą, kad klientas puslapyje užsibūtų ir galiausiai atliktų užsakymą būtent pas jus. Blogas pirminis vaizdas (kaip pavyzdys: per daug spalvų, per ryšku, nepatogus išdėstymas, neaiškūs elementai) atbaido klientus, didina puslapio atmetimo rodiklį, klientas pabėga dar nespėjus rasti atsakymo į jo rūpimą klausimą – galutiniame variante Jūs paleidžiate savo klientą ir perleidžiate konkurentui.

Esmė tame, kad jūsų svetainė yra svarbi rinkodaros ir komunikacijos dalis ir todėl turėtų reklamuoti jūsų prekės ženklą. Jūsų svetainės išvaizda turėtų vizualiai perteikti jausmus, kuriuos norite, kad vartotojas turėtų apie jūsų įmonę apsilankydamas. Tai turėtų sukelti vartotojui pasitikėjimą.

  1. Naudojamumas ir vartotojo patirtis

Kai susidarėte pirmąjį įspūdį, dabar kyla svarbus vartotojo patirties klausimas. Vėlgi, kai kurie tvirtins, kad viskas, ko jie nori, yra jūsų turinys ir, jei jie buvo nukreipti per paiešką, jie turėtų spoksoti tiesiai į jį.

Tam tikra prasme tai tiesa, bet tai neparodo viso paveikslo. Vėlgi, kokie yra jūsų svetainės tikslai? Ar tiesiog norite daugiau lankytojų? Ar norite, kad lankytojai ką nors padarytų, būdami jūsų svetainėje?

Jei norite, kad Jūsų klientas konvertuotųsi – turite sukurti tokį dizainą, kad jam būtų patogu naudotis jūsų puslapiu.

Privalote atkreipti dėmesį į spalvas, neperkrauti spalvomis, ryškias spalvas naudoti tik akcentuojant svarbiausią informaciją ar kviečiant paspausti tam tikrose vietose. Per didelė spalvų gama puslapyje vargins akį, klientas pasimes.

Navigacija turi būti nesudėtinga, aiškiai išdėstyti mygtukai, aiškiai sudėlioti meniu punktai, puslapis turi būti neperkrautas. Labai svarbu naudoti tuos pačius elementus bei šriftus, kuriais būtų kuriama bendra visuma.

  1. Geras dizainas reiškia didesnę kontrolę

Skirtingai nuo daugelio socialinių puslapių, jūsų svetainė yra ta vieta, kur jūs kontroliuojate visą informaciją ir vartotojo patirtį. Galite naudotis dizainu, norėdami nukreipti vartotoją į vieną ar kitą savo produktą, švelniai raginti apsilankyti kitoje svetainės skiltyje ar paskatinti klientą pasirinkti lemiamą žingsnį apsipirkti ar susisiekti su Jumis.

Savo interneto svetainėje jūs kontroliuojate visus elementus ir galite jais naudotis, norėdami nukreipti vartotoją tuo keliu, kuriuo norėtumėte, kad jie eitų. Dizainas čia vaidina didžiulį vaidmenį, remiantis mūsų jau nurodytomis priežastimis, tokiomis kaip kompozicija, spalva ir pan.

Visi šie veiksmai kartu su jūsų turiniu leis užtikrinti labiau kontroliuojamą ir tikslingą vartotojo patirtį, o tai galiausiai padidins konversijų rodiklius.

Dizainas yra ne tik grožio konkursas. Dizainas yra neatsiejama jūsų internetinės rinkodaros strategijos dalis – jis skatina vartotojo patirtį, tikslų konversiją ir turinio reklamą. Todėl kuriant interneto puslapį nepamirškite ir dizaino.

Komentarai

komentarai