Tinklaraštis

8 naujoviškos interneto dizaino tendencijos 2020 metams

Puslapio kurimo tendencijos nuolat keičiasi. 2020 m. techninės galimybės atrodo begalinės, ir mes matome, kaip dizaineriai žaidžia su kraštutinumais, išradinėja naujus stilius ir nepaliaujamai eksperimentuoja su naujais metodais. Tuo pačiu metu yra keletas populiarių puslapio kurimo stilių, kurie niekad neišeis iš mados, pavyzdžiui visada egzistuojantis minimalizmas ir spalvingos plokščios iliustracijos, kurias galime pamatyti jau kurį laiką.

Taigi, kokios bus puslapio kurimo tendencijos 2020 m.? Jei norite iš anksto numatyti naujausias tendencijas, jums reikės ekspertų pagalbos. Kaip tik ją mes jums ir suteiksime.

Pateikiame jums naujausias 2020 metų puslapio kurimo tendencijas:

  1. Tamsusis režimas

    Tamsaus režimo internetiniai dizainai ne tik atrodo ypač moderniai, bet ir lengvai pritaikomi akims, todėl spalvos ir dizaino elementai sparčiai tampa labai populiarūs.

    Tamsios temos yra geriau pritaikytos OLED ekranams, jos padeda taupyti energiją ir prailginti ekrano naudojimo laiką, tačiau ši ši funkcija netrukdo tamsiam režimui atrodyti tikrai gerai. Tamsus fonas pagerina kitų akcento spalvų matomumą, kad būtų užtikrintas tikrai dinamiškas dizainas.

    Aišku, tamsaus režimo dizaino estetika taip pat puikiai dera su kitomis paplitusiomis 2020 m. puslapio kurimo dizaino tendencijomis, apimančiomis tamsias ir nuotaikingas spalvų schemas kartu su žėrinčiais neonais bei tamsiu futuristiniu stiliumi.

 

  1. Netobulumai, kurie prideda asmenybę

    Netobuli, rankomis piešti dizaino elementai įpūtė emocijų ir žmogiškumo į internet puslapius, kurių, atrodo, vartotojai trokšta pamatę tobulintą, tačiau beasmenę grafiką, metų metus dominuojančią interneto dizainuose. 2020 m. pridėjus šiek tiek rankomis pieštos tikrovės, interneto dizainai atrodo išties patrauklūs jų lankytojams.

    Iš tiesų, kas šiais laikais negalėjo panaudoti šiek tiek papildomo pozityvumo. Unikalios ir stilizuotos, rankomis nupieštos piktogramos ir kiti elementai parodo jūsų prekės ženklo asmenybę ir išsiskiria iš konkurentų.

    Nesvarbu, ar tai būtų rankomis pieštos piktogramos, ar rankomis padarytos iliustracijos, 2020 m. Pamatysime daugiau dizainerių, kuriuose bus naudojami išskirtiniai, saviti dizaino elementai.

  2. Įspūdį suteikiantys 3D elementai

    3D vaizdiniai visada džiugino žmones. Ši tendencija atitolino technologijas ir (anksčiau) brangią kainą.

    Interaktyvus 3D dizainas skatina vartotojus likti ilgiau. Vystantis 2020 metams, tikėkitės pamatyti daugiau įtraukiančių 3D žiniatinklio dizainų, kurie pritrauks vartotojus ir vizualiai nubrėš ribas tarp skaitmeninės erdvės ir realybės.

  3. Minkšti šešėliai, sluoksniai ir plūduriuojantys elementai

    Ši tendencija yra susijusi su gylio kūrimu. Patinka 3D efektas iš viršaus, bet norite jį sušvelninti? Minkšti šešėliai ir plūduriuojantys elementai sukuria susidomėjimą ir gylį bei suteikia jūsų svetainei „3D Lite“ išvaizdą. Tai ne tik grafika: šį efektą galite naudoti ir su tekstu bei nuotraukomis.

    Šie efektai suteikia dizainui lengvą pojūtį, tarsi elementai plūduriuotų vienas virš kito – ryškus kontrastas iš klasikinio, nepralaidžios plokščios konstrukcijos, kur sluoksniai atrodo išties puikiai.

  4. Fotografijos ir grafikos derinimas

    Originalios grafikos sutapatinimas su tikromis fotografijomis sukuria įsimintiną vaizdą, leidžiantį jūsų kūrybai išplėsti ribas.

    Ši koliažą primenanti tendencija yra universali; galite naudoti jį, kad pridėtumėte ypatingo švelnumo ir žavesio, kad kitaip pateiktumėte purią gaminio nuotrauką arba galite naudoti rimtesnius jo atributus, kad geriau perteiktumėte sudėtingas ar abstrakčias sąvokas, tokias kaip technologijos ar finansai. Tai būdas tinkinti vaizdus ir pridėti daugiau asmenybės į savo internetinį dizainą.

    Norėdami maksimaliai išnaudoti šios tendencijos lankstumą, būtinai suderinkite iliustracijų ir grafikos stilių su prekės ženklo asmenybe. Jų stilius gali įtakoti tai, kaip žmonės interpretuoja fotografiją – animaciniai filmai parodo ką nors žaismingesnio, arba geometrinės ir išsamios iliustracijos – kažkas sudėtingesnio.

  5. Tvirti baltos erdvės rėmai

    Puslapio kurimo dizainas gana ilgą laiką buvo tendencija visiškai iškraipyti maketus. Dabar dizaineriai siekia tvirtų konstrukcijų ir žaidžia skirtingais būdais, kaip panaudoti daug baltos erdvės (ir bet kokios spalvos erdvės), kad jų dizainai būtų struktūriškesni, ir naudodamiesi švariu kadru, suteikdami savo dizainui stabilumo.

    2020 m. Matysime plačius baltos erdvės kadrus, kurie žiniatinklio dizainui sudarys tvirtą struktūrą. Kiekvienam puslapio elementui suteikiant daug vietos, rėminimas sukuria puikų pagrindą, kad vaizdiniai blizgėtų. Tinkamai struktūruoti rėmai aplink svetaines sukuria patenkinamą tvarkos pojūtį ir padeda nustatyti prioritetus bei atskirti visas skirtingas puslapio dalis.

  6. Žėrinčios, šviečiančios spalvų schemos

    Žvelgdami į 2020 m. Matysime drąsų spalvų susiejimą, strategiškai naudojamą tam, kad žiniatinklio dizainas iššoktų iš ekrano. Puslapio kurimo dizainas tampa vis drąsesnis ir drąsesnis, naudojant ne tik tamsiai šviečiančius neonus, bet ir sodrias spalvas kartu su tamsesniais, nutildytais atspalviais, kad dizainas suteiktų švytėjimo įspūdį.

    Ši naujausia iteracija kol kas yra pati drąsiausia ir pasitelkdama futuristinius, neoninių spalvų ir ryškių spalvų priešingumus siekia, kad vaizdas taptų lyg gyvas.

    2020 m. Intriguojančios spalvų schemos vaidins svarbų vaidmenį kuriant interneto svetaines. Augant interneto dizaino tendencijoms, tokioms kaip ekstremalus minimalizmas ir tamsus režimas, žėrinčios ir švytinčios spalvos gali iš tikrųjų spindėti.

  7. Itin minimalistinė navigacija

    Augant nešiojamų prietaisų, tokių kaip išmanieji laikrodžiai, puslapio dizainas apskritai tampa mažesnis. Labiausiai tai paveikta sritis yra navigacija, klijai, kartu laikantys svetainę. Per pastaruosius kelerius metus naršymas tapo vis paprastesnis ir pritaikytas ypač mažiems įrenginiams ir dar mažesniems dėmesio diapazonams.

    Itin minimalistinė navigacija pašalina sunkumus, susijusius su naudojimu. Kuo mažiau vartotojas turi galvoti apie judėjimą, tuo daugiau laiko jis praleidžia panardintas į svetainę, iš tikrųjų judėdamas aplink, o ne stebėdamasis, kaip.

    Tuo pačiu metu vaizdai tampa vis svarbesni. Didelės apimties nuotraukos ir vaizdo įrašai yra jūsų galimybė padaryti įspūdį vartotojams, naudodamiesi tik minimaliu tekstu.