Straipsniai, Tinklaraštis

Internetinės svetainės atnaujinimas – kada tai būtina ?

svetaines atnaujinimas

Internetinės svetainės nuolat tobulėja, atsiranda nauji techniniai sprendimai, keičiasi naudotojų poreikiai, tad susikurti internetinę svetainę „visam gyvenimui“ tikrai negalima. Internetinės svetainės efektyvų veikimą galima palyginti su nauju kompiuteriu. Priklausomai nuo poreikių kompiuteriu efektyviausiai naudosime 2-4 metus ir vėliau jis tikriausiai nebetenkins vartotojo poreikiui ir reikės jį keisti nauju. Lygiai taip pat yra ir su internetinę svetainę. Dažniausiai internetinė svetainė bus efektyvi ne daugiau nei 2 metus, vėliau priklausomai nuo poreikiui reikės atlikti svetainės atnaujinimą. Svetainės atnaujinimas yra būtinas, jei norite pritraukti naujų klientų, kelti savo prekinį ženklą. Pasenusi internetinė svetainė gali atgrasyti klientą ir formuoti neigiamą nuomonę apie Jus. Šiuo metu galite užsisakyti nemokamą svetainės auditą, kuris įvertins Jūsų puslapį ir žinosite ar reikalingas svetainės atnaujinimas – nemokamas svetainės vertinimo auditas. 

Įvertinant ar Jūsų internetinė svetainė yra nepasenusi svarbu išanalizuoti svarbiausias savybes: puslapio išvaizdą, naudojimo patogumą, puslapio užkrovimo greitį, internetinio puslapio techninius parametrus, svetainės optimizavimą paieškos sistemai – SEO.  

Taigi internetinio puslapio išvaizdos, naudojimo patogumo vertinimas susideda iš septynių vertinimo kriterijų:

Pirmas kriterijus dizainas – tai pradinis puslapio įspūdį generuojantys veiksnys. Puslapio dizainas turi atitikti puslapio paskirtį, išryškinti pateikiamą informaciją, jei šis kriterijus netenkina internetinės svetainės atnaujinimas būtinas.

Antras kriterijus – naudojimo patogumas. Vartotojui būtina užtikrinti kuo paprastesnį puslapio naudojimą. Tikslas informaciją pasiekti su kuo mažiau pelės paspaudimu.

Trečias kriterijus – funkcionalumas. Vartotojui kiekvienas mygtuko paspaudimo ir jo atliktinas veiksmas turi būti aiškus.

Ketvirtas kriterijus – informacijos formatavimas. Paveikslėliai, tekstas ir kita media turi būti pateikta aiškiai, lengvai skaitoma, visuose puslapiuose laikomasi tuo pačių formatavimo taisyklių.

Penktas kriterijus – struktūra. Internetinis puslapis tūri būti susistemintas, puslapiai, informacija pateikta tam tikromis kategorijomis.

Šeštas kriterijus – Prisitaikantis dizainas (responsive). Internetinės svetainės dizainas automatiškai prisitaiko prie įvairių įrenginių (telefonų, planšečių, plačiaekranių monitorių). Tai užtikrina tiek patogų naršymą vartotojui tiek labai svarbus kriterijus google.lt  paieškos pozicijoms. Jei šis kriterijus netenkina internetinės svetainės atnaujinimas būtinas.

Septintas kriterijus – daugiakalbis puslapis. Visuose kalbose internetinis puslapis tūri būti atvaizduojamas

vienodai, pateikti vertimai tikslūs.

Tai daugiau mažiau suprantama kiekvienam vartotojui. Tačiau įvertinant puslapį ar reikalingas svetainės atnaujinimas šių kriterijų nepakanka, reikia įvertinti techninius, SEO kriterijus.

Internetinio puslapio greičio vertinimas apima keturis kriterijus:

Pirmas kriterijus – užkrovimo greitis. Puslapio užkrovimo greitis būtinas tiek vartotojo greitam ir patogiam naršymui, tiek labai svarbus google.lt pozicijų kilimui. Rekomenduojamas internetinės svetainės užkrovimo vidurkis 5 sekundės.

Antras kriterijus – puslapio dydis/talpa. Tai internetinės svetainės greitį įtakojantys veiksnys. Rekomenduojamas vidurkis 33kb.

Trečias kriterijus – HTML suspaudimas. Tai puslapio greitį įtakojantis veiksnys. Kuo didesnis suspaudimo procentas tuo geresnis rezultatas.

Ketvirtas kriterijus – puslapio keršavimas. Tai informacijos išsaugojamas vartotojo kompiuteryje, siekiant pagreitinti informacijos pateikimą svetainėje. Tai svarbus kriterijus google paieškos sistemoje.

Ir galiausiai reikėtų nepamiršti labai svarbaus aspekto SEO, vidinio puslapio optimizavimo vertinimo.

Būtent šie visi kriterijai leidžia atitinkamai internetinę svetainę reitinguoti paieškos sistemoje google.lt. Jei visi kriterijai yra tinkami, Jūs galite tikėtis pirmų pozicijų paieškoje, o tai reiškia daug svetainės lankytojų, pardavimų.

Pirmas kriterijus – meta pavadinimas. Tai google.lt paieškoje vaizduojama Jūsų puslapio pirma eilutė. Pavadinimas turi būti patrauklus vartotojui ir atitikti puslapyje pateiktą informaciją. Rekomenduojamas skaitmenų skaičius iki 70 elementų.

Antras kriterijus – meta aprašymas. Tai google.lt paieškoje vaizduojama Jūsų puslapio trečia eilutė. Puslapio aprašymas turi būti informatyvus ir atitikti puslapyje pateiktą informaciją. Rekomenduojamas skaitmenų skaičius iki 154 elementų.

Trečias kriterijus – raktažodžių naudojimo dažnis. Tai svarbiausių raktažodžių pasikartojimas puslapyje. Rekomenduojama naudoti 2-4% raktažodžių dažnį. Tikslingas raktažodžių parinkimas padeda google.lt robotams tinkamai pateikti paieškos sistemose.

Ketvirtas kriterijus – headings H1, H2 naudojimas. Tai teksto formatavimas rodantis svarbiausius teksto kriterijus. Vartotojas mato paryškintą tam tikrą frazę, o paieškos robotai lengviau supranta puslapio struktūra.

Penktas kriterijus – robots.txt naudojimas. Šio failo naudojimas apriboja ir nustato puslapio prieinamumą paieškos sistemos robotams.

Šeštas kriterijus – puslapio žemėlapis/schema. Tai atvaizduoja puslapio struktūrą paieškos sistemos robotams. Schemos dėka puslapis paieškoje pateikiamas tiksliau.

Septintas kriterijus – favicon/puslapio ikona. Tai nedidelis paveiksliukas esantis naršyklės skirtuke. Tai vartotojui padeda greičiau Jus atpažinti.

Aštuntas kriterijus – URL adresai. Internetinio puslapio adrese turi būti naudojami tiksliniai raktažodžiai, frazės. Tai svarbus optimizavimo aspektas.

Devintas kriterijus – Google Analytics. Statistikos įrankis leidžiantis stebėti puslapio lankomumą ir pagal gautus rezultatus tobulinti puslapį.

Dešimtas kriterijus – paveikslėlių aprašymas. Tai paveikslėliui raktažodžio suteikimas, taip jis tampa matomas google.lt vaizdų paieškoje.

Vienuoliktas kriterijus – URL kanonizacją testas. Tai reiškia, kad tiek su www. tiek be .www puslapis atvaizduojamas vienodai.

 

Dvyliktas kriterijus – socialinė integracija. Tai puslapio susiejimas su socialiniais tinklais (Facebook, Google+, Twitter, Pinterest ir kt.) Tai leidžia nemokamai per socialinius tinklus reklamuoti puslapį ir naudotis jų teikiamomis galimybėmis.

Taigi internetinės svetainės atnaujinimas yra būtinas jeigu yra bent keli neigiami svetainės vertinimo kriterijus.Svetainės atnaujinimas

Dabar galite atlikti nemokamą internetinio puslapio auditą, kuris šiais aspektais įvertins Jūsų internetinę svetainę ir pateiks glaudžias išvadas ir rekomendacijas. Taip žinosite ar reikalingas svetainės atnaujinimas.

[flat_button text=”Užsisakyti svetainės nemokamą auditą” title=”Užsisakyti svetainės nemokamą auditą” url=”http://virusas.internetines-svetaines.eu/audito-uzklausa” padding=”10px 20px” bg_color=”#E33A0C” border_color=”#E33A0C” border_width=”1px” text_color=”#FFFFFF” text_size=”14px” align=”center” target=”_self”]