Straipsniai

Apgalvotas puslapio kūrimas, tai veikianti ir parduodanti internetinė svetainė

puslapio kurimas

puslapio kurimas

Šiai dienai internetinis puslapis yra tapęs vienu iš svarbiausiu įrankiu, paslaugų pristatymui ir pardavimui. Tačiau, kad tas įrankis būtų sėkmingas ir neštų pridėtinė vertę, puslapio kūrimas turi būti apgalvotas ir priderintas pagal vartotojų poreikius. Šiame straipsnyje bus apžvelgti pagrindiniai principai, kad sukurtas internetinis puslapis iš tikrųjų būtų veikiantis, o ne tik egzistuotų interneto platybėse.

[info_list font_size_icon=”24″ eg_br_width=”1″][info_list_item list_title=”Pirminis internetinio puslapio įspūdis. ” list_icon=”Defaults-check”]

Žmogus vos tik atsidaręs internetinį puslapį (per keletą sekundžių) susidaro bendrą vaizdą. Tad labai svarbu sukurti tinkamą titulinį puslapį.

Rekomendacijos tituliniam puslapiui:

  1. Švarus ir neperkrautas vaizdas, kad iškarto vartotojui būtų akcentuojama, ką bus galima rasti šioje svetainėje.
  2. Tinkamai naudojamos ir atitinkančios veiklos sritį nuotraukos. Pvž. Jei Jūsų produktas miego rūbai, tad ir naudokime susijusias nuotraukas, kad iškarto vartotojas suprastu, ką čia galės rasti.
  3. Svarbiausia informacija pateikiame pagrindiniame puslapyje. Tai pvž. Jūsų pagrindinių paslaugų sąrašas ar Jūsų išskirtiniai privalumai, ar kitas išskirtinumas.

[/info_list_item][/info_list][info_list font_size_icon=”24″ eg_br_width=”1″][info_list_item list_title=”Aiškiai matoma puslapio navigacija.” list_icon=”Defaults-check”]

Dabar gyvenimo tempas yra toks greitas, kad jei žmogus neras kaip greitai pereiti iš vieno puslapio į kitą, tai jis to ir neieškos, o to pasėkoje prarasite galimą klientą.

Rekomendacijos internetinio puslapio navigacijai:

  1. Puslapio navigacija standartiškai pateikiama, puslapio viršuje ar kairiame šone. Toks navigacijos pateikimas žmogui yra įprastas ir nesukelia šoko, bei leidžia greitai perprasti patį puslapį.
  2. Svarbiausia taisyklė, bet kokio puslapio pasiekimas 3 pelės paspaudimais. Tai reiškia, kad visi meniu punktai turi būti išdėliojami taip, kad jie pasiekiami iš karto arba maksimaliai 2-3 sub kategorijų gylyje. Jei bus prikurta labai daug sub kategorijos sub kategorijų, tai žmogus pasimes ir dažnu atveju išeis iš Jūsų puslapio.

[/info_list_item][/info_list][info_list font_size_icon=”24″ eg_br_width=”1″][info_list_item list_title=”Visada matomi Jūsų kontaktai.” list_icon=”Defaults-check”]

Visa kontaktų informacija pateikiama „Kontaktai“ skiltyje ir dažnu atveju galvojame, kad to ir pakaks. Tačiau atsakymas – NE. Žmogus naršantis puslapyje, dar nėra apsisprendęs kreiptis į Jūs ir bet kokia paskatinanti smulkmena, kaip nuolatos lengvai matomi kontaktai, gali stipriai įtakoti jo apsisprendimą.

Rekomendacijos kontaktų talpinimui:

  1. Kontaktų juostą virš navigacijos juostos. Tai skatinantis sprendimas, kadangi bet kokiame puslapyje žmogus matys Jūsų kontaktus (Telefonas, el.paštas, adresas ir pnš.) ir susiradęs reikiamą informaciją galės tiesiogiai susisiekti su Jumis.
  2. Užklausos formos kiekviename puslapyje. Taip padidinate tikimybę, kad klientas radęs jam tinkančią informaciją iškarto, impulsyviai susisieks su Jumis.
  3. Gyvos pagalbos modulis. Tikriausiai dažnai matote mygtuką „reikia pagalbos? Susisiekite“. Toks sprendimas leidžia iškarto, gyvai bendrauti su potencialių klientų ir jį pritraukti.

[/info_list_item][/info_list][info_list font_size_icon=”24″ eg_br_width=”1″][info_list_item list_title=”Aiški ir struktūrizuota internetinio puslapio informacija.” list_icon=”Defaults-check”]

Šioje vietoje reikia rasti aukso viduriuką, kas dažnu atveju yra labai sudėtinga. Tai visi aprašymai turi būti trumpi, tinkamai akcentuoti ir aiškus.

Rekomendacijos puslapio informacijos pateikimui:

  1. Kiekviename puslapyje stenkitės, kad būtų bent keletą pastraipų teksto. To pasėkoje puslapis atrodys solidžiau ir pateiksite daugiau informacijos klientui. Idealus sprendimas tiek SEO – ( paieškos sistemos optimizacijai, kaip google ), kad kiekvienas puslapis turėtų po 300 žodžių aprašymą su tinkamais raktažodžiais.
  2. Tinkamai suformatuokite tekstą. Pagrindines frazes, raktažodžius išskirkite, taip išryškinsite savo privalumus ir geriau pristatysite siūlomą paslaugą.

[/info_list_item][/info_list][info_list font_size_icon=”24″ eg_br_width=”1″][info_list_item list_title=”Atliktų darbų, klientų, atsiliepimų skiltys.” list_icon=”Defaults-check”]

Tai pagrindinės skiltys, kurios užtikrins vartotojo apsisprendimą. Juk visi mes norime matyti su kuo mes dirbame ir kokio rezultato galime tikėtis. Tad jei Jūsų veikla įsibėgėjusi ir galite pateikti šią informaciją, tą ir atlikime.

Rekomendacijos atliktų darbų, klientų, atsiliepimų skiltims:

  1. Pateikite vaizdžiai atliktų darbų galeriją. Čia užteks tiesiog nuotraukų ir atliktų paslaugų pavadinimų, kad potencialus klientas galėtų įvertinti ar tai atitinka jo poreikius.
  2. Klientų logotipų atvaizdavimas. Jei jau dirbote su daug klientų, tad kodėl gi nesurinkus jų visų logotipų į vieną vietą ir nepatalpinus atskyroje skiltyje. Tai sukurs didelę pridėtinę vertę, kadangi įrodysite, kad nesate naujokas ir turite daug patirties šioje veikloje.

Taigi, straipsnyje paminėti 5 svarbūs aspektai, kurie leis padidinti internetinio puslapio efektyvumą. Tad jei tik norite susikurti internetinį puslapį atsižvelkite į tai, o jei jau turite sukurtą puslapį ir šių dalykų pasigedote, būtinai juos atlikite.

[/info_list_item][/info_list]